C o m e A n d J o i n M e =)

Monday, April 13, 2009

Untuk Atoi


Malam tadi sakit perut + pening kepala + muntah2. xtaulah pe sbb nye tapi mmg da xlarat da. before pegi dance clas lagi da rs x sedap badan. kepala sakit n perut memulas. kalo nak berak xpe gak. tapi die xnak pun. las2 muntah sbb jolok tekak sinri sbb da xtahan rasa mcm ada benda nk kuar tp malu2 nak kuar. pastu baring2. bile rasa da elok sket, g ar dance clas. sbb rasa kalo dok rumah lame2 mesti akn lg skt lg. so hentam a menari kat clas tu smpi kul5. then terus blk rmh n mandi. sampai rumah ingatkan die da ok tp dtg blk skt pale. berdenyut2. adoi..ade yang aku cabut je pale ni karang letak kat tepi katil. lepas ngadu2 dgn cheng, trtidur. masa tu da pukul 630 ptg. tertidur sampai kul8. alamak!!!magrib x lagi. so gagahkan diri gi solat. pastu perut ni mcm meragam lapar mintak diisi. nak gi kuar tp ujan dr kul 530 ptg td sampai kul10 x henti2. pastu lebat plak tu. pakej skali dgn guruh n petir. so mksdnye dudok kt rumah a.

cheng kate die da mintk tolg amar belikan. tp rasa mcm nyusahkan amar sbb rumah die dgn rumah aku jauh. so masa ni tringt kt atoi. atoi majuk dgn aku. xnk ckp pape lgsg. atoi yg plg amik brt skali psl aku. kalo kete rosak, die sggp dtg tgh2 mlm tolg betulkn pape yg ptt. kalo die tau aku blm mkn, die sggp kuar rumah, amik aku n g kuar mkn. kalo die dgr nk blk jb, die anta smpi pudu. n plg best, die x penah pn rungut2 mrh aku kalo mntk tolg. die tolg dgn rase risau n nant esknye mesti die akn call tanye sume mcm mn. da ok ke belum (sedihnye..huhuhu) . haiii... tibe2 rindu kat mamat ni. kawan susah sng aku. tapi die da majuk. lama plak die majuk kali ni. xtaulah nape. hermm..rindu gler nk dgr lawak die. rindu gler nk dpt msg die yg ari - ari die anta sambil diselitkan lawak bodoh pastu aku gelak mcm org gler kt opis. xpelah. kasi die masa utk brpikir skjp kot (brape lame eh??).

p/s: Atoi, kalo ko baca blog ni..aku nk gtau, ko kwn aku yg plg aku syg. x kisahlah mcm mn pn ko jd. aku syg ko. so jgn a majuk lame2 dgn aku. rindu siot nk dgr lawak bodoh n lepak2 dgn ko lg. ko majuk, da xde sape nk lpk dgn aku pas aku blk gym n pas aku ajr tuisyen.

4 comments:

adreen said...

atoi atoi...dimana kah kau

bintang said...

atoi die da ilang skjp.. :(

czk said...

gosok lampu ajaib,hajatkan dlm hati supaya atoi muncul...

bintang said...

hahaha..mcm atoi tu jin dlm lampu plak eh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails