C o m e A n d J o i n M e =)

Wednesday, October 7, 2009

The Engagement


Mula2 aku nak ucapkan terima kasih kat parents aku yg byk sgt menolong..kalo x, xtaulah mcm mn jadinye..n to my bunny, terima kasih gak. Akhirnye kite selamat bertunang.. Kalo orang tanye mcm mane perasaan pas brtunang, aku jawab xtau. hahaha. rasa mcm sama jer..cume skrg da ade cincin kat jari..ayh byk nshtkn aku ms bertunang ni n byk gak pantang larang yg org tua2 bg..jgn slalu jumpe, darah mns diorg kate. So, sebagai yg muda ni kitorg dgr n cube patuh sebole mungkin.

n pada kawan2 yang dpt hadir, terima kasih byk2 diucapkan. Aku rase kalo sape2 yg penah buat majlis, bile kawan2 dpt dtg tu rasa sronok sgt. rasa mcm diorg berusaha dr jauh utk dtg meriahkn majlis. tapi utk kawan2 yg xdpt dtg tu, xpe. Aku paham ade benda2 lain yg sbb kan korg xdpt dtg. Tp nanti kawen kena dtg tau :)





So, majlis pertunangan selesai dgn baik. Alhamdulillah. Mule takut jugak tp sume ok. Aku kelam kabut gak mule2 tapi bile smpi rmh, ayh da setelkn goodie bags, mknn n rumah pn da half siap kms. aku tggl tolg sket2 n kemas pape yg ptt. Tarikh untuk majlis bsr x tetapkn lg.. Ade lg yg blum abes kitorg bncgkn. Makcik2 yg dtg tolong2 ramai. Sangat berterima kasih sbb diorg sudi tolong majlis aku ni.. Slalu aku kt dapur same2 diorg tolg kemas. Bile tgk diorg je kat dapur tu tanpa aku membantu rs sedey plak. So, aku make sure, aku kawen nanti, sume mesti duduk tgk je aku kawen k :) Neway, aku x rasa nk citer sgt pe jadi ms tunang tu. Tgh malas nk menaip..huuu.. So nex time kalo ade kesempatan, aku cite in detail k..tata
btw, berazam utk buat hntrn nikah bermula dr skrg..hehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails