C o m e A n d J o i n M e =)

Wednesday, January 20, 2010

My unstable Bunny

Penah tak kamu rasa orang yang kamu sayang semakin jauh dgn kamu?? Rasa die hilang skjp. Bile bercakap dengan kamu, die mcm berfikir benda lain n kamu mula fikir kamulah punca masalah itu. Mengikut beberapa pengkaji dari US, wanita selalu merasakan apabila seorang lelaki berubah, perubahan itu adalah disebabkan oleh diri mereka dan seringkali menganggap lelaki itu telah suka pada wanita lain walhal sebenrnya lelaki itu mempunyai masalah peribadi yang lain (adakah sbb ini satu fakta, maka ayat pn kena jd skema..hahaha).

Beberapa hari ni, saya rasa encik tunang makin jauh dengan saya. Bukan rasa makin tak sayang tapi rasa die makin jauh. Well, u know...dat kind of 'feeling' when u started to feel he's not care bout u anymore, he's not happy like d way he is before..stuff like dat. Well, I keep it to myself. Usually i will tell him if sumting bothers me but dis time...I just shut it to myself.So I try to treat him as usual, call him every morning and before I sleep..but u know..when u try to do sumting dat u're not familiar with, it can be seen. So mr fiance keep asking me, wats wrong with me? is sumting bothering me? and i just deny it and act like nothing happened (sebenarnya saya memang tidak pandai berlakon, dulu masa sekolah, cikgu kuarkan dr pementasan drama muzikal skola sbb x pandai berlakon..huhhh..~ke sbb suara x sdp eh??ooo abaikan)


Memang betul encik tunang da berubah. n yes i did feel he knew that he has changed a lot. He's not as happy as before, not as talkative as before, not as humor as before..he become a quite person. I did ask him why but then mr fiance also said he's ok n fine. So it must be me. So malam tadi, saya berborak2 dgn encik tunang. Balik gym mcm biasa akn tepon encik tunang. Borak2 sambil drive dan terbukaklah satu cerita..rupanye die sedang mengalami emosi kurang stabil n die telah pun memberitahu kebimbangan hatinye. n he did know he has changed n now im feeling sorry for him. Kasihan encik tunang.
Saya faham ape yang die rasa n I believe I will react like him if I was in his shoe..

OOO sayang, nasiblah kamu bgtau saya masalah kamu jika tidak pasti saya akan menyalahkan diri sinri ajer.Well b, saya harap hati kamu akan segera pulih. Seriously I miss my bubly fiance :( ooo rasa mcm nak kidnap kamu dan bawa lari jauh2.
Saya doakan semoga tunang saya cepat2 sembuh dari kebimbangan hati yang menjadi2. B,no matter wat, I will always stand by you. Support u no matter wat n i will always love u Bunny.xoxo~

p/s: saya mendedicate lagu wonder girl di atas untuk encik tunang tercinta~kool kan video die b???

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails