C o m e A n d J o i n M e =)

Tuesday, February 2, 2010

ABU..pulanglah (kot2 ko reti baca blog ni)

Minggu ni betul2 minggu dugaan. Rasa mcm masa da x cukup. Dari 24jam sehari da jadi 2jam je sehari (yes..paling tipu) Tapi paling sedih, ABU da hilang. Sedihnye. Patutlah sehari dua ni asik ingat ABU. tapi disbbkn byk sgt mslh, tak dpt nk jenguk ABU. Faiq kate die da tgk ABU smlm. Aku pn ingt ABU ok jer. Mana tau ayah blk rumah smlm ckp ABU da hilang. Huarghhhh..sedihnye..

ABU kitorg amik dari Panjang. Masa amik die dr Melaka, ABU nangis tak berenti dalam kereta. Puas da pujuk sampai las2 peluk die n tdokan die. Senyaplah skjp die. Bile sampai rumah, die x biasa. Tak bole dgr suara kucing lain, die akn ingt tu mak die or adk beradik die. Adik beradik die da org amik sume. Mak Panjang kata, mase adik beradik die xde, ABU nangis. sbb main sorg2. Mak die da tua xnak layan die.

Aku tinggalkn dgn ayh sbb ayah xde kawan. ABU manja amat. Masa baru smpi rumah, ABU tak lekang dengan aku. mana2 aku pergi mesti die ikut. Sampai tido pun sekatil. Bile da pagi die akn ngiau mintak bangun same dgn die. (haihhh.aku rindu ini kucing) ABU sangat klaka..die suke slide dr hall tgh smpi dlm bilik dgn lajunye then bile nmpk sliding door, x sempat nk break die akn langgar sliding door tu. Kalo kena geletek, ABU akan kegelian sambil menggigit manja tangan aku (haihhhh makin rindu plak)


ABU da geli kena geletek


Abu bersiap sedia dok dalam beg nak ikut balik..huhuhu


Aku baru terniat nak bawa ABU dudok dengan aku dekat KL ni. Buat kawan. ABU balik lah rumah..rindunye dkt ABU. patutlah masa las blk rumah ABU masuk dlm beg baju aku masa aku kemas baju. Die nak ikut blk rupenye. ABU,baliklah!!!!!! Aku sayang ABU sbb kalo aku marah, die x menjawab blk, kalo aku ngadu dgn die, die x bercerita dgn org lain, kalo aku masak, die dok temankan aku kt dapur, kalo aku main2 dgn die, die akn layan je..huarghhhh..saya rindu kucing saya!!!

ABU suke tali hp kat hp ni..xbole tgk bnda ni grk mesti nk gigit


2 comments:

MyNameIsdD said...

kesian Abu :-( harap2 Abu blk rumah. kalo die x balik pun harap sgt that he's in a good hand of others. I know how it feels having a pet and losing it. It sucks beyond words! Sabar ye Arina, kalo ade jodoh Abu dgn Arina nnt die akan blk i'Allah.

nurarinab said...

haaa..tau xpe..sedey lah..ari2 tringt die.mntk die blk cpt..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails