C o m e A n d J o i n M e =)

Saturday, February 13, 2010

manusia yang zalim


Apalah nak jadi dunia skrg ni. Manusia membuang bayi mcm buang sampah. Hari ni smbl2 brsembang dgn ibu, sempat aku jenguk2 page berita harian yang Afiq bukak. Tajuk die, "Mayat rentung bayi lelaki ditemui dalam tong sampah". Zalimnya manusia ni. Aku taknak panggil die mak bapak. Tak tau nak letak ape sbb binatang pun sayangkan anak. Dahlah taknak anak tu, dibakar plak lagi. Kenapalah manusia ni kejam sangat eh??


Manusia akhir zaman...anak dibuang, mak bapak pun dibuang. Semoga Allah melindungi kite semua dari melakukan perbuatan2 terkutuk dan zalim ini..for more info klil 'sini'.


4 comments:

KASIH said...

masyaAllah....ish..ish..ish..tu bukan manusia..jahatnya...kenapalah kejam sangat... tuhan saja yang tahu...

YangYang said...

aku pun geram!! tadi tgk kat berita tv3, omg! geramnya!!! orang macam ni x layak hidup!

nurarinab said...

tau xpe..geram yang amat.zalim sgtlah.bdk tu xde dosa pn.xnk bg org je pttnye..

Riena said...

sya tgh berita ari tu..
mmg sangat2 sedih....esok2 tau la balasan dia nanti.. kat dunia mmg lepas..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails