C o m e A n d J o i n M e =)

Tuesday, May 25, 2010

Happy Birthday my dear bestfren :)

Ini kisah kawan baik saya yang saya kenal dari kecil. Bergaduh, bertarik rambut, bergigit bahu, bertegur sapa, ramah dan mesra (ooopsss terlari tajuk plak..mcm nilai2 murni tu) bertepuk tampar (eh, penah ke?) tapi mcm mn pun jadi, akn jadi baik semula. Saya ada ramai kawan baik. Setiap kali tukar skola, setiap kali tu jugak akn ade kawan baik baru tp bile pndh skola je, mereka pn cr kawan baik baru n saya pn begitu.

Tapi kawan yang satu ni tak. Pindah skola ke, masuk uni ke, ku
ar uni ke, jd tunang org ke, single mingle ke, tkr2 bf ke, jadi bini org ke, sume die ade. She will always be there for me. She never missed every single big event dat ever happened in my life. Saya susah, xde duit, saya cr die pnjm duit n kdg2 x byr balik pn. n die x jugak mntk or ungkit mntk blk duit die. Masa kecik2 saya nangis nk g skola, die temankn saya pegi skola. jadi kwn sy kat skola untuk teman sy kt skola. Saya pergi skola menangis sbb kn ngurat dgn budak laki, die pn nangis sama2 dgn saya sbb die tau sy takut. Korang ada kwn baik mcm ni?

Kadang2 saya cipta resepi baru sbb teringin nk jadi chef.
.masukkan tepung gandum campur dgn milo n telur mentah sebiji dan kemudian digaulkan. Suro die makan n kalo die xnak saya majuk. So akhirnya die mkn jugak n dgn muke kelat die puji sedap (tentu korg bole bayang mcm mn rasanye kan??) dan sy tersenyum gembira die memuji sedap. pergi skola bersama, blk skola bersama, sume bersama mmg mcm kembar.

Mesti korang nk sgt tau sape kawan baik saya ni..x lain x bukan adalah adek ke2 saya. Jarak saya dan die dekat. Mmg masa kecik2 org pggl kembar. baju emak mesti beli sepasang. Kalo lain sket pn hanyalah kaler saja (huuu..kalolah ada lg gmbr ms kecik2 dulu) Arini adek saya berumur 24 tahun. Sudah besar rupanya. Tak lama lagi menjadi tunangan orang. n btw, sy mntk die postponed tarikh tunangannye pd bln July ni sbb ada hal masa tu. I don want to be d only person to miss one of her big day in life. n yes..she postpone it..baikkan adek sy??

To my beloved sister, Nur Natasya Elya binti Kamisan
You n I shared a lot of things together,
You knew most of my secrets
and I'm glad God made u as my sister cause He knew that I always can count on u


(memang kakak die saja nk interprem lebih..hehehe)

Happy Birthday Dear Sister, May Allah blessed u always, May all d happiness in this world will be urs, May all ur wishes cime true, May we be best friends forever...

2 comments:

Anonymous said...

thnks kak in,ada entry utk yyg gitu..hehe..

sweet la..anyway,thnks..i wish we always close until we old.haha.. forever la ek...

i love u..

nurarinab said...

pastinye babeh..muahhh..love u too!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails