C o m e A n d J o i n M e =)

Tuesday, May 4, 2010

Isu maki Arwah Din Beramboi

Wah, isu hangat skrg ni psl budak 14 tahun maki Arwah Din Beramboi.Berani sungguh budak tu. Kalo korang tak baca mcm mn die memaki Arwah Din mesti korg ingt die maki biasa2 je. Nama punyelah sdp Rafiqin Darwisy tp perangai..Ok jom tgk mcm mn die maki. Budak ni sgt xde budi bahasa. Kalau tgk komen yg die dpt xde sorg pn yg sokong ape die buat. Semua marah n maki2 dia. Die kate x suke din beramboi sbb slalu kutuk org dlm lawak die. Aittt, yang die buat tu bkn sama ke? At least din beramboi melawak sj. Yang die ni siap kutuk n maki org yg da meninggal. Melampau plak tu. Menggunakan bahasa kesat.



Dahlah mempersendakan Fatihah. Siap tak rs bersalah pn mempersendakan Fatihah tu. Lepas tu dgn slamber ckp die adalah malaikat yg diutuskan Allah untuk kutuk din beramboi. Teruk giler budak ni. Rasa mcm nk cilikan aje mulut dia. Macam arwah ada buat salah dgn dia sampai nk maki2 org mcm tu. Ini kalo family arwah nk saman mmg patut..sbb logik. Ni ade certain org nk saman org sbb x logik.

gmbr ehsan areal&celebrity

Dah tu, ade org nk saman die br lah nk mntk maaf. Ko budak mcm lg tkt dgn saman dr Allah. Pelik betul budak ni. Mak bapak die mesti malu. Kesian. Anak buat perangai yang bukan2.

2 comments:

Reen said...

gilo pe budak tuh.. ade ke ckp gitu kt org da meninggal.. mcm xde akal je.. isk2

nurarinab said...

tau xpe..geram kan bc..mcm nk menampar je die..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails