C o m e A n d J o i n M e =)

Tuesday, May 18, 2010

Photobook

Ni nak promote satu website..Aku tau website ni masa jalan2 dkt curve. Masa tu masih anak dara. Ada promotion satu website dr Malaysia untuk kite create album gmbr kite sinri yang ala2 professional punye. Haaa..mmg menarik. Masa die buat promo dulu 20m/s RM80 je tp skrg sume suda atas RM200. Tapi mmg cntik. Cover die pun korang bole pilih sinri. Mcm mana korang nak susun gambar tu sume idea korang sinri n yang paling best...template untuk page every album tu korang bole download free..n lagi best software untuk buat album ni pn free.. (memang best eh bile sebut bnda2 free ni..i paling suke u..hehe)

Macam aku hari tu, ade buat custom album..mcm photobook. tp takkanlah plak fotografer nak bg 10 benda alah tu kan. bayar sket tp nak 10..bankrap lah die kalo mcm tu. So, aku amik peluang dgn menggunakan gambar2 yang telah diambil oleh abg nizam n buat album sinri n utk pengetahuan korang, sampai arini aku masih kemaruk nak pilih gmbr utk diletakkan dalam album (addicted!!!)

Untuk guna benda ni korang kena siap2 edit gambar tinggal susun je dlm tu..memang senang sgt. Aku da hampir siap buat album ni cuma tinggal na k hantar untuk di print..haaa..mesti korang trkejut sbb die akn print. Yup..die akn print buat mcm album yang korang pilih n of courselah kena bayar tp jgn risau sbb kotang da tau siap2 da brape nk dibayar. So bolelah pilih choice korang dgn kemampuan sinri.

contoh album yang aku buat..nmpkkn template bntuk album diorg bg spy tau mcm mn nk adjust

Ini website yang aku nak bgtau ni:
http://www.photobook.com.my/

website diorang untuk korang tgk2..nmpk hrga dr 200 smpi 1k pn ade

Syarikat Malaysia, so bolelah korang support buatan negara. Kalo tak pecaya bole gi kilang die. ada dalam website tu die ckp kat mana..so jgn segan2, jom try kreativiti korang!

sangat user friendly!

2 comments:

aCik GeE cHoMeY said...

tengah download nie...
tq:-)

nurarinab said...

welcome..download jgn x download :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails