C o m e A n d J o i n M e =)

Tuesday, November 2, 2010

Handbag for sale

Hai pembacaa blogger sekalian. Hari ni aku nak letak 3 barang dalam blog ni yang nak di let go oleh tuan punya blog ini sendiri. Barang2 yang nak dilelong ni sebenarnya aku sayang tapi sebab aku tak pakai, rasanya baik jual aje dari terbiar mereput. 3 barang ni adalah beg2 tangan aku. Selain dari baju yang menimbun, beg tangan aku pun menimbun jugak. Kadang2 en suami perli2 cakap bole bukak muzium beg.

Beg yang pertama ni aku beli dekat Jakarta. Cinta pandang pertama tapi sayangnya aku jarang pakai. Pakai bole kira dengan jari. Aku beli beg ni dengan harga RM80 macam tu (da taj berapa ingat). So sekarang aku nak let go dengan harga RM50.


Beg kedua ni beg Elle. Original. Beli masa nak raya. Time tu beg ni baru je kuar. So takde diskaun lagi. Harga dia dalam RM250. So sekarang aku nak let go dengan harga RM70.


Beg ketiga ni aku beli dekat TS. Harga dia dalam RM35. Aku jarang pakai sebab dia kecik sangat tak muat nak isi barang2 aku. tapi aku sangat suka stail dia yang nampak macam pattern dulu2. So aku nak let go dengan harga RM20.


Semua barang2 ni tak masuk harga postage lagi. Postage bergantung pada saiz barang. Kalau berminat bole hubungi aku melalui blog ni atau emel aku nurarinab@yahoo.com

1 comment:

Norimah bt Md Noh said...

akak..plss keep for me that black elle handbag tu...nak..but then duit takde lagi...ley tak??ley laaa....hihihi...apa2 bgtau adek ea..<3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails