C o m e A n d J o i n M e =)

Thursday, November 4, 2010

KL aku datang!!!!


Ya rabbi..lembapnya internet kat lab ni tuhan aje yang tau. Serius menguji keimanan. Sekejap ada, sekejap hilang lagi. Da macam biskut lah plak. Esok akan pergi berjalan2 ke KL. Sabtu ada weding di Seremban. Wahhh..sungguh tak sabar. Rindu betul nak jejak kaki ke sana.


Macam biasa da mula roger kawan2 kat sana walaupun ada yang tengah berkursus n ada yang tengah bercuti. tapi takpelah jumpa sape2 yang sempat. Agenda utama nak gi jalan2 soping (walaupun sebenarnya 'green'nye tak brape nak ada..hehe) Window soping pun jadilah kan..KL sila nantikan kehadiranku :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails