C o m e A n d J o i n M e =)

Saturday, November 27, 2010

Weekend sudah tiba :)

Weekend sudah tiba..Oh suka sebab bila weekend bole golek2 bangun lambat sket n nak mengemas rumah pun senang hati aje. n lagi best inilah masa nak try resepi2 baru yang aku tengok resepi dari blogger lain ataupun dari tv ataupun dari buku2 masakan. Hari ni aku nak try buat chocolate truffle. Macam senang je buatnya tapi aku pun taktaulah senang ke tak sebenarnya. Hehe. Nanti kalau sudah jadi, aku share resepinya dengan kawan2 sume supaya kita bole mencuba beramai2. Kalau taktau chocolate truffles tu camne, dia macam ferrero rocher..tapi ada macam2 jenis. Bagi gambar sketlah supaya korang bole tengok rupa chocolate truffles ni camne.

haa..da tergiurlah tu..aku yang tengok ni pun da ala2 tergiur jugak sebenarnya..hehe...macam sangat sedap. Nantikan yer..kalau jadi confirm aku bagi korang resepinya :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails