C o m e A n d J o i n M e =)

Monday, December 6, 2010

Buku dan berjimbo

Sudah lama rasanya tidak membaca buku2 yang bole memberi inspirasi dan semangat. Dulu2 slalu juga ke MPH atau ke Amcorp untuk mencari2 buku yang dijual pada harga yang sungguh murah (tak ingat plak pe nama kedai tu). Slalu aku baca buku2 biografi ni sebab slalunya orang yang menulis biografi sinri ni mempunyai liku2 kehidupan yang sangat menarik. Ada 1 buku yang aku aim nak beli tapi sampai sekarang tak jumpa lagi. Nantilah, nak try survey2 di JJ Tebrau. Kalau kat KL dulu da bole ajak CT gi kedai buku beli buku (rindulah nak jalan2 buang masa ngan CT).

aku dengan CT memang geng berjimbo..slamber je book2 tiket berjalan ni. Da book baru mintak cuti..hehehe

Ada beberapa perkara yang aku aim nak buat. Semuanya aku postpone selepas beranak nanti. Kira macam azam tahun baru jugaklah kan..Harap2nya termakbul lah.

p/s: Nanti aku buat entri pasal hadiah besday yang en suami bagi sebelum besday lagi ni..hehehe..advance banyak ni..

2 comments:

cik tim said...

ct pn rndu arina jugak, ct pun bile tgk gmb kite g langkwi tu, rndu sesangat. mmg njoy abiss kn.

arina kdai kt amcorp tu bookXcess name dia, ct baru pg sana khmis lpas n angkut 5 buku, bes :)

nurarinab said...

haaa..betul2..kdai die da bsr kan..sronok eh dpt beli buku br n bersuka ria..rindunye kt ct..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails