C o m e A n d J o i n M e =)

Thursday, January 27, 2011

False contraction

Arini pegi buat cek up yang aku bagitau kena buat selang sehari tu. Kejap je. Tak macam yang slalu tu. Baby gerak aktif. Balik cek up aku pi makan nasi lemak dulu pastu ingat nak gi TNB. Semangat nak amik data ni. Tapi tiba2 perut sakit semacam. Tak bole nak gerakkan perut. Wahhh..takkan da sampai masa kot.

Aku singgah rumah ibu. Tak bole drive ni. Takut karang betul2 nak beranak. Nasib adik bongsu ade kat rumah. Dia pun dok lah layan kakak dia yang menahan sakit ni. Siap pesan kat aku jangan beranak dulu. Tapi aku rasa tu bukan contraction tapi false contraction. Lama gak sakitnya. Dari kul 10 sampai kul 230 tengahari.

Las2 tertido n bile bangun da hilang da sakitnye. Hehe. Rupenye ubat die tido je. So bila da bangun tido terus solat n nak balik rumah. Takut datang balik sakit tu. Balik rumah sampai laa ni takde sakit lagi dah. Lega..lega..sabar dulu eh baby. Bagi mummy urus semua benda dulu baru keluar k.

Lihatlah pipi yang semakin men'chubby'..hehehe

4 comments:

MyNameIsdD said...

haih arina, mane ade chubby pun la. menten lawa aje tuh... good luck mommy-to-be!

AnneRaini said...

sakit contraction ni lain mcm tau sakitnye...sakit giler smpi rasa mcm nak guling2..and die akan dtg dgn kerap...yg tu baru betul2 nak bersalin... gud luck ye arina...

Mrs. Eeza Herman said...

hi salam perkenalan...
u nak dkt due ye..
iza pun sama gk..tinggal lagi 15hari je nie..tp baby blum engage lg..
leh sharing apa2 nanti..
=)
selamat bersalin ye..

nurarinab said...

dd: da tembam da dd..mcm kn pam da ni..
anne: thanx anne..doakn yer
eeza: slm prkenalan jgk..good luck k!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails