C o m e A n d J o i n M e =)

Saturday, January 29, 2011

Getaway plan..wehoo

Bila habis pantang nanti, ada suatu benda yang aku nak buat dengan en suami. Sejak pregnant ni da lama tak pegi urut2an. Maklum tak beranilah nak bagi orang urut sebarang. Sakit2 badan ni kena tahan jugaklah. Paling2 en suami tolong urutkan. So mak aku ada bagitau satu tempat ni. Dekat area JB je. Dia macam resort n konsep dia dalam hutan. Kat situ memang untuk korang melarikan diri dari kesibukan kota. Tak silap aku, henpon pon tak bole on dalam tu.

Dalam tu ada macam2 aktiviti, ada melawat fruit farm, swimming pool ada, karoke ada, semua bole buat dalam ni. dan yang paling best ada pakej spa dan ururt2an. Aku nak amik pakej untuk lovebirds. Pakej lovebirds dia dalam Rm400. Siap tido semalam dan kat bawah ni aku bagi aktiviti yang dia sediakan.

  • * Welcoming with Pandan Garland & Welcome Drinks.
  • * FOC tour of RBR fruit orchard, vegetable & herbal garden.
  • * 2D1N stay in Executive Suites.
  • * Signature Herbal Body Scrub for 2 at VIP Elevated Hut.
  • * 1 Hour Karaoke Sing-along Session.
  • * Complimentary Breakfast for 2 in Room or Garden.
  • * Complimentary Spring Water Pool Usage.

ni antara servis2 yang dia sediakan

Kalau korang taknak tido, ada pakej spa aje. Harga sangat reasonable ok. Aku kalau tak dapat tido sana, dapat buat half-day spa dengan en suami pun oklah. Sama2 manjakan diri. Kira ni macam hadiah anniversary 1st kitorang next month tapi masa tu aku tengah pantang. So kena tunggu aku abes pantang. Tak sangka da dekat setahun rupanya kitorang kawen :)

ni pakej2 spa yang diorang sediakan..sangat ok kan? (klik for larger)

Kalau korang nak try bole gi website ni: http://rbr.my/


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails