C o m e A n d J o i n M e =)

Tuesday, February 15, 2011

Akhirnya sebuah penantian



Suda lama tak jenguk blog sinri. Al maklum sedang berpantang. Ni pun online pakai henpon tengah2 pagi pukul 330 pagi. Mata da tamo lelap plak tiba2.

Aku da selamat melahirkan seorang bayi perempuan pada 9feb yang lepas. Pengalaman bersalin memang aku nak cerita kat korang tapi kenalah tunggu sebab baru seminggu berpantang, tak elok dok mengadap2 komputer ni mak mertua aku cakap.

Tapi takpe sebab ni bagi korang tengok anakku, Rania Azzahra. Buah jantung pengarang intan payung terbaru aku.

P/s: esok anniversary setahun aku dengan en suami dalam kalendar Islam. Happy anniversary sayang..love u more than u could imagine.

5 comments:

SoFiA.opY said...

oh Arinaa!congrats!oh ur baby is shoo cute!

and i suka nama Rania,macam Rania ANTM gitu!woot woot!hahah

selamat berpantang, semoga body lg hot dr dulu :P

;)

ELLY said...

Alhamdulillah...dah b'salin yer...tahniah2...comelnyer baby...nama pon best...semoga ibu & baby sihat2 saja...selamat berpantang...hehe...

kd said...

tahniah..selamat jadik ibu ya!

Ibu Iman said...

wa.. dpt baby girl... tahniah!!! selamat berpantang yer..

ms.hai said...

Tahniah b...birthday anak kita samalah...hehe...enjoy ur confinement!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails