C o m e A n d J o i n M e =)

Monday, February 7, 2011

Belum lagi lah..

Aloha..ramai dok ingat da deliver sebab tak update2 blog. Masih di sini yer kawan2. Menunggu hari2 mendatang dengan tabahnya. Tiap2 malam perut sakit. Kadang2 dok pikir ingat nak deliver tapi sakit dia taklah macam contraction nya sakit. rasanya baby da start tak suka aku baring2. Memang susah sangat nak tido sekarang ni. Pukul 230pagi da celik mata da. Baring kiri kanan kiri kanan tak lelap gak.

Aku perasan macam da ada tanda2 yang aku da nak deliver baby ni. Sangat neves ok. mungkin dalam 2 3 hari ni aku akan deliver baby ni tapi taktaulah sebab before2 ni ingat dia nak kuar awal pun dia tamo kuar lagi. Dia nak snuggle2 lagi dalam perut mummy dia ni.

Doakan semua selamat yer kawan2. Saya sangat neves. Kalau pergi hospital swasta ni mesti dia da tahan masuk wad suro bersalin. hehehe. Tapi aku takut so biarlah tunggu betul2 sakit baru pegi hospital. Nanti kalau suda kuar si junior ni, aku bagitau kawan2 blogger sume yer.

4 comments:

orang panggil Ita said...

arina,nnt labour dkt hosp mane?btw,rumah awak kat jb ni kat mane eh?

orang panggil Ita said...

anyhoo,kite doakan awak dan baby selamat semuanya. jgn lupa ceritakan pengalaman labour awak nnt ye! ;)

nurarinab said...

labor dkt hsi..rmh kite kt tmn daya..org jb jgk eh?dok mn?

ELLY said...

semoga semuanya selamat & dipermudah kan....nnti jgn lupa update tips2 melahirkan baby...hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails