C o m e A n d J o i n M e =)

Thursday, March 17, 2011

Milk A Deal

Slalu tak nampak iklan nuffnang kat tepi tu pasal 'milkAdeal'. Ok, aku ni macam korang2 jugak. Paling pemalas nak klik iklan kat tepi tu tapi en suami kalo baca blog aku suka klik iklan2 kat tepi tu konon2 nak jana pendapatan kat nuff2 lah.

So back to the story. Bila en suami klik situ kuar lah pasal Milk ADeal ni. Sangat menarik ok. Dia macam menjual kupon tau. Macam2 ada. Location untuk milkADeal ni dekat KL, JB, Pulau Pinang n Singapore. Aku dengan en suami kan ada plan nak pi spa lepas pantang ni. Aku ade buat satu entri pasal getaway ni dalam previous entri yang nama spa ni Rina Balinese Spa. Tengok2 dalam MilkADeal ni ade buat jugak. Masa tu deal dia RM126 untuk 2 orang for 2d1n. Wow murah ok. Haritu aku tengok dia buat promo kat website sinri 400 untuk 2 orang. Ni lagi murah.

Cara MilkADeal ni macam ni, sekarang ni ada deal murah dekat Harmony untuk manicure dia. Slalu berharga RM125 tapi untuk MilkADeal ni tinggal RM35 jerrrrrr. Oi murah amat tu! Biasanya dia bukak dulu deal ni untuk 10. Kalo ada 10 orang yang nak deal ni then baru jual kupon ni secara banyak untuk satu tempoh tertentu. Sekarang deal ni da dijual sebanyak 47 n ada lagi 4 hari untuk beli tawaran hebat ni. Memang hebat. Aku dengan en suami memang suke benda2 promo ni sebab bole save duit banyak. Dia ade jugak buat tawaran untuk kedai kek, spa, restoran2 western. Macam2lah. Kalau rajin bole klik 'MilkADeal'. Tak rugi pun tengok2 benda ni.

ni antara deal2 yang ade. Semua da ratus2 da terjual. Nak tengok deal2 ni bole lah klik gambar kat sini.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails