C o m e A n d J o i n M e =)

Sunday, April 3, 2011

Weekend ke kampung

Sabtu lepas aku balik kampung. Da lama sangat tak balik Batu Pahat. Sejak aku pregnant 7 bulan, aku tak balik sana da. So semalam pas gi wedding kawanku Midah, aku balik kampung terus. Rindu kat rumah weh. Rania melalak malam tu time nak tido. Aku rasa sebab tempat baru. Masa balik rumah aritu lepas pantang pun dia melalak jugak masa nak tido malam. Sempat jumpa kawan aku Amar n Didi. Diorang kebetulan ada kat Batu Pahat, so pegilah jenguk kitorang. Sempat tengok Rania before dia tido n melalak teruk. Btw, thanx korang for the present. Comel sangat2 :) Jom layan gambar jap.

Rania in hooded




Aku sekarang suka pakai tuck in macam ni. Rasa macam sesuai je pakai camni bila da jadi mak2 ni :P


4 comments:

Nur Ezzura said...

akak..style gila la tuck in tuh!klw ade gelang2..bag vintage..bole british style da.. :D stylish mommy!

nurarinab said...

tq dear..nk pkai gelang2 leceh sketlah sbb baby da pandai menarik2 jgk ;)

MyNameIsdD said...

ur welcome :-) sejuk aje hati tgk rania tu. Uncle Ammar & Aunty dD doakan yang baik2 utk Rania! Mwahs utk si comel yg pandai berlakon tuh ek hehe kiyut.

nurarinab said...

nanti die da bsr sket dd dah bole dukung die :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails