C o m e A n d J o i n M e =)

Tuesday, May 24, 2011

Rania pas mandi

Rania sekarang makin bijak pandai. Selain suda pandai ketawa kerana diagah dan digeletek, Rania suka geleng kepala kalo dia tamo benda. Contoh kalo aku nak bagi dia puting tapi dia tamo so dia akan geleng bila nampak aku nak bagi puting. Paling tak tahan tengok dia tonton TV. Tak berkelip mata. Panggil pun buat tak bo je. Tamo layan. Siap excited tendang2 kerusi jungkang jungkit dia tanda excited. Lagi2 kalo cite action. Memang fevret bila part2 action. Bahaya jugak ni. Pasni tengok baby program je eh Rania. Tapi aku pantau lah cite yang dia bole tengok. Kungfu Panda paling latest. Da mula kena mandi air sejuk. Memang dia buat muka seriau bila kena air sejuk tu tapi aku cakap kat dia jangan nagis so dia pun tahan diri dari menangis. Hehe. Da tak banyak tido. Kalau siang2 dia marah bila masukkan dalam buai sebab dia taknak tido. Malam kalau lampu terbuka n dia kena masuk buai, dia akan melalak nak keluar tapi slalunya aku kebal je buai dia dalam tangisan syahdu dia tu. Mana tak nya mata da bengkak2 tahan ngantuk. Siap genyeh2 mata sebab pedih mata tapi saja je dia nak bangun. Jom layan picta Rania baru pas mandi. Mangi..mangi..mangi :) Mummy suka bau Rania mangi2..ngeee

Rambut belom sikat

Da sikat barulah comel Rania..

Pakai hairband mummy lagi comel :)

1 comment:

Anah said...

hai salam kenal.. comelnya rania lpas sikat rmbut yg xbrapa nk panjang tu..hihi=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails