C o m e A n d J o i n M e =)

Monday, May 16, 2011

Visiting KL

Khamis lepas aku ade seminar dekat UM. Da lama aku tak pi UM. Las aku kat sana adalah bulan Ogos taun lepas. Lepas tu terus tak jejak da UM. So bile ade sminar kat sana minggu lepas, aku macam balik kampung. Jumpa ramai kawan2 masa kat UM n yang paling aku excited nak jumpa kat sana adalah ct. Al maklum aku ngan ct ni orang gelar kembar masa kat UM dulu. Ada aku, ada lah dia. Ada dia, ada lah aku. Tak sabar jugak nak jumpakan ct dengan Rania. Ct da macam makcik Rania jugak sebab kitorang rapat.

Bila da kat sana, excited nak jumpa kawan je. Nak presentnya sekejap je..yang lebih sebok bergosip. Petang bawak Rania jumpa ct. Rania ngengek so aku balik awal. Tak puas rasanya jumpa kawan2 UM aku. So esoknya plan jumpa lagi dengan breakfast bersama2 skali dengan Kak SYam dan Norli. Ct bagi hamper besar untuk Rania (thanx ct). Aku tunggu Rania besar sket baru bukak hamper tu. Bole? Hehehe. Sayang nak bukak. Norli bagi hadiah untuk aku dan Rania (thanx Norli).

Lepas jumpa diorang pagi tu, aku dengan en suami lepak2 apartment yang kitorang sewa. Nak keluar takut Rania meragam sebab nak tido. Lagi pun petang sket nak anta ibu pi Shah Alam. Malam tu Wan datang apartment sewa aku. Wan tu kawan aku masa kat gym dulu. Kitorang macam belangkas jugak. Kalau dia tak datang aku pun ala2 malas nak pegi jugak. Hehehe. Sabtu tu lepas pegi rumah Pak Long dekat Serdang, aku dan en suami bergegas gi Sunway plak sebab nak jumpa geng2 zaman UPM dulu. Da lama jugak tak jumpa. Maklum da dok jauh kan. En suami asiklah ngusik aku cakap aku neves. W lah b..hahaha..

Macam biasa sempatlah bergosip2 sket. Tapi itu pun aku rasa tak puas jumpa diorang. Rania macam biasa meragam nak tido. So terpaksalah melayan makcik tu tido. Sue bagi hadiah dekat Rania (thanx sue). Excited Rania bila dengar muzik yang keluar dari mainan tu. Lepas jumpa kawan2 aku tu, kitorang gi jumpa kawan en suami plak iaitu Botak dan Darina. Sampai da dekat malam baru sedar hari da gelap. Hehehe. So kitorang pun baliklah rumah Along dekat Cheras.

Kesimpulannya (ceh, nak ade kesimpulan macam buat research lah plak) walaupun aku tak puas jumpa kawan2 aku tu, tapi aku rasa seronok sangat dapat jumpa diorang walaupun sekejap je. Thanx kawan2 sebab sudi jugak curi2 masa jumpa mummy Rania ni :) Ok, jom layan gambar2an plak..

Bersama ct, norli dan kak syam

Most of the time, Rania di pangkuan ibunya

She's my roomate back in UPM

She's my floormate back in UPM n kawan gosip2 hangat..hehe

Ieja adalah floormate jugak..dan jugak rakan gosip artis.Ja patut buat satu blog gosip artis

Wajib ada! Amik gambar :)

Always love when hubby dearie take my picture from my left side


1 comment:

cik tim said...

seronok dpt jumpe arina n baby rania, cam kejap je jumpe kan. hehehe. nnt dtg kl lagi taw :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails