C o m e A n d J o i n M e =)

Wednesday, June 1, 2011

Weekend Yang busy

Weekend lepas wahh penuh padat aktiviti. Serius letih amat. Aku, en suami dan Rania semua memang keletihan sampai balik je rumah kitorang terbongkang tido sampai esok pagi. Sabtu lepas kitorang pegi menghantar Yayang ke rumah lelaki plak. Kirenye lepas sebullan kawen baru diorang majlis sebelah lelaki. Serius seronok. Ayah mertua Yayang sediakan tempat tido n balik dari majlis macam2 dia bungkuskan kitorang. Siap bagi satu kotak kek yang ditempah khas untuk kitorang ramai2 bawak balik. Kek tu besar amat sampai bole bagi dengan 8 family. Lupe nak amik gambar kek tu. Hehehe.

Habis majlis kitorang bergegas ke Melaka plak sebab esoknya nak pergi majlis kawen sedara sebelah en suami plak. Wah panasnya Melaka tu jangan cakap. al maklum Melaka memang negeri terpanas di Malaysia. Tak sangka kat sana terjumpa plak dengan kawan skola aku yang bernama Lan. Aku dengan Lan ni agak rapat sebab dia ni dua pupu kawan baik aku Ila. Wah Lan punye excited jumpa kat situ siap terus amik gambar n pos kat FB..I loikkee u Lan ;)

Balik dari majlis kitorang terus balik JB. Sampai dekat Yong Peng, en suami mintak aku drive sebab dia da ngantuk amat. So aku drive kete sampai JB n en suami dan Rania tido berdengkur2 kat belakang. Rania pun penat macam dia orang kuat majlis. Aku notis yang Rania sangat penat kalau dia kena jalan jauh2. Dia akan tido seharian n kalau terganggu mengamuk.

Sekarang kalau nak tido mengamuk especially bila kena masuk buai. Dia da pandai nak lawan mata. Dia suka kalau memang dia hisap susu then tiba2 tertido time aku pangku dia tu. Da pandai peluk bantal time tido. Tido tutup muka dengan kain. Tido mesti ada selimut cover badan, kalau tak nanti dia tak selesa nak tido. Da pandai berborak panjang. Kadang2 aku tido sebelah dia, dia bebel sorang2. Bila aku buat2 tido n dia nampak aku pandang dia dengan mata yang bukak sikit tu nanti dia gelak.

Oklah..jom layan gambar2..







No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails