C o m e A n d J o i n M e =)

Wednesday, June 29, 2011

ZARA on sale di internet

Aku taktau brape ramai kaum wanita di luar sana yang suka brand ZARA. Aku antara peminat ZARA sebab aku sukalah baju2 ZARA ni. Aku sure ramai jugak wanita2 di luar sana yang suka ZARA ni kan. So nilah aku nak cite. Tengah2 tensi dan boring dengan data yang berserabut dan internet slow dapat satu emel dari en suami "ZARA Ladieswear on sale". Adoi tengok da tergoda nak klik open. Bila bukak lagilah terbeliak bijik mata. Sudahlah banyak gila koleksi, murah plak tu. Harga memang 70% sale!!! Arghhhhhh mencik! Baju dari harga RM250 ke atas tinggal RM63.05 sahaja dan seluar jeans harga RM300 tinggal RM63.05. Berpinar mata sekejap tengok. Nilah masa nak bershoping secara berhemat. Ok tak bole nak taip banyak2 sebab nak tengok barang yang sale tu. Da banyak nak sold out. Sila daftar kan diri korang di website ni yang mana adalah percuma n invite2 kawan2 korang. Lagi ramai yang di invite, lagi ramai yang beli lagi banyak voucher shoping korang akan dapat. So jom join ramai2! Nak join klik 'sini' k!




Betul murah ni..geram tengok! Jom shoping ramai2.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails