C o m e A n d J o i n M e =)

Wednesday, September 21, 2011

Rania at 7 months old

Rania suda 7 bulan setengah. Sangat lasak. Sume yang jaga n pegang Rania cakap dia lasak. Mau tak lasak, kaki sentiasa nak bergerak perasan da bole jalan. Rania tak banyak cakap tapi suka mengomel sorang2. Macam menyanyi pon yer. Kadang2 klaka pon ade. Rania manja amat. Sangat suka meleset2 dengan aku especially masa tengah baring sama2. Aku da bagi Rania makan macam2. Kalau macam aku makan kacang, aku kunyah2 bagi dia rasa sket. Kalau makan roti, bagi die sket. Tapi takdelah bagi sume benda. Certain benda yang aku rasa sesuai je aku bagi. Rania da mula merangkak. Angkat tangan sekali dua pastu jatuh, naik lagi, jatuh lagi. Rania kalau bole taknak berenggang dengan aku. Orang kata budak yang susu badan memang gitu. Tapi pada aku semua baby memang manja dengan mak dia. Aku paling suka dengar Rania ketawa n senyum. Nampak mulut takde gigi dia tersengih luas. Comel sangat! Geram! Jom layan gambar Rania nak mandi..





2 comments:

shark said...

salam perkenalan dari saya :)

mrs_nazir (Maz) said...

comey....sama ngan farah gak..skrg ni lasak lor...dlm kete xreti duk diam...kt rumah pun sama..huhuh... gd sign yg diorang membesar dgn sihat kan.. =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails