C o m e A n d J o i n M e =)

Tuesday, September 27, 2011

Thank u Bunny-bunny!

Aku tak sabar nak tunggu en suami pulang. Rasa macam da lama sangat die pergi. Hari Ahad aritu, henpon aku rosak. Aku taktau macam mana tapi tibe2 je skrin die gelap. Aku rasa die da pecah kot. Aku bawak gi kedai die cakap kalau nak ganti skrin baeklah beli henpon baru. Aku bole je cakap kat fon tu. Kalo orang call aku bole angkat Kalo aku tau nombor orang tu aku bole call. Nak hantar mesej pon bole tapi masalahnya tak nampak ape2. Skrin hitam je. bunyi je yang keluar. Macam2 tau je henpon ni aku nak tukar fon. Aku bitau en suami, aku nye fon da rosak. Skrin tak nampak. Die cakap takpe nanti die belikan. Aku cakap aku nak repair dulu. Sayang tu. Fon hadiah en suami zaman pas bertunang. Da dekat 2 tahun berkhidmat ok.

Aku ni taknaklah menyusahkan dia. So bajet nak beli je henpon sinri. Nak beli dekat internet je. Ada tawaran menarik. Diskaun banyak2. Mana tak berpinar mata tengok diskaun banyak2. Asal diskaun je nak beli. Asal nak beli je tak diskaun (ok tak ni ayat merapu). Alik2 tak bole nak login plak. Sampai aku bagitau admin die aku tak bole nak login n die try semampu yang bole n still tak bole. Tah pasal pe aku taktau. SO tadi aku chat dengan en suami bagitau tak bole nak login. Dia cakap bia dia login kan n belikan je henpon tu. Aku cakap tak payah sebab aku kesiankan dia. Duit tu bole pakai untuk benda lain.

Tapi en suami nak belikan jugak. So esok or maybe lusa sampailah henpon baru aku. Yeepie!! En suami kata tu hadiah untuk aku sebab da lama sangat tak bagi hadiah. Berbaloi kan menunggu hadiah bunga n segala macam hadiah n tibe2 dapat hadiah best terus. Senyum sampai telinga terus. Confirm malam ni tido menyengih je. Terima kaseh eh b. Love u so much!


1 comment:

♥ Elin ♥ said...

adakah..blackbery? iphone 5? dan sewaktu dgn nya??

romantik korang nih. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails