C o m e A n d J o i n M e =)

Thursday, October 27, 2011

Mr Ballerina

Lately ni aku agak stressed out. Keje menimbun2, progress static tak bergerak, elaun masuk lambat dan banyak lagi hal2 kecil yang kalo aku sebut mesti korang rasa macam pompuan ni kecoh giler. Well frankly speaking masalah kecil kalo dikumpulkan akan menjadi besar. so macam itulah kesnya aku. So bila tensi2 ni biasanya en suami jadi mangsa keadaan. Macam semua benda tak kena n dalam rumah tu aku rasa dia je yang paham so slalunya kalo benda kecik pon aku akan pet pot pet pot kan jugak suamiku tersayang itu. Macam contohnya dia suka gantung seluar or baju yang dia da pakai dekat kerusi makan n buat mata aku ni sakit bagai dicucuk n aku pon mula berleter macam mak nenek sambil mengenjut anak di dalam buai. Oh please jangan bayangkan aku masa tu. Sangat buruklahkan. If someone record it and upload in youtube, I'm sure I'll be the hit video at this moment..lol! Balik pada cerita. Padahal bole je pegi amik suar or baju tu n buang kat luar rumah eh silap masuk dalam bakul baju kotor n korang yang pernah alami benda2 macam ni aku pasti tahu betapa kita akan tensen dengan keadaan tu n bebelan sebenarnya cuma menambahkan tensi n in my case, u know what will hubster do, dia akan tersenyum dan melompat sambil menari ballet depan aku yang sedang membebl sambil mengenjut  anak ini (ini macam baru satu contoh je). Ok HELLO..aku tengah geram ok n i will burst into laugh sebab can u imagine my hubby menari ballet with both of his hand in a ballet position and he will jump with his leg straight like a ballerina. Ok b, u know how to make me laugh like a crazy woman n believe me, benda tu buatkan keadaan yang tegang jadi super funny. HAHAHAHA. I love u mr ballerina!

p/s: In the end memang aku yang kena kutip2 benda2 tu sume ok  ;-)

4 comments:

♥ Elin ♥ said...

;) ok sweet korang..blh imagine lah how ur husb try to menari ballet..lallllaa...

lain kali amik gamba tau ;) buat tampal kat destop/hiihh..

Arina Aziz said...

arina, kawan akak pernah cakap, laki ni, bila dah kawen, semua lesen2 dia ie lesen masak, lesen kemas, lesen basuh sidai baju sendiri, semua dah kena gantung/mati. sebab dah ada bini nak buatkan utk dia. huhu..

nurarinab said...

elin:slalu x smpt nk amik gmbr sbb tgh bebel2kan..hehe

kak arina:haaa betol lah tu kak..sume da mati da..sabar jelah..

adyy ;D said...

sangat sweet .. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails