C o m e A n d J o i n M e =)

Tuesday, October 25, 2011

Oh John!

Aku sangat suka John Mayer. Kebanyakan lagu dia aku dengar aku akan terus fall in love. Aku rasa sangat berbakat dalam menulis lirik lagu. Lirik lagu dia slalu macam cerita. Pastu dengan muzik dia yang sangat indah dan lirik yang sangat bermakna so aku akan jatuh cinta. Pon macam tu aku tak pernah beli satu pon album dia. Maklumlah sejak internet tercipta banyak da orang tak beli CD2 ni. Hahaha. Tunggu lah ko datang sini John Mayer. Aku beli semua album ko n suro ko sign semuanya. Bole gitu. Aku rasa kalo cakap lagu Daughter sume orang pon tahu lagu tu. n ade satu lagu dia yang paling2 aku suka. Da bertahun2 aku dengar lagu ni pon aku tak pernah bosan ok. Aku slalu macam tu. Kalau aku da suka aku akan suka macam forever n ever lah senang cakap. Tajuk lagu ni "Dreaming with a broken heart". Memang broken lah dengar kan. Tapi korang try lah dengar. Mana tahu jatuh cinta jugakkan. Nanti kalau da jatuh cinta bole try dengar lagu dia yang lain ok ;-)


Ni lirik lagu dia kot2 korang nak nyanyi together2 kan :-)

When you're dreaming with a broken heart
Then waking up is the hardest part
You roll outta bed and down on your knees
And for a moment you can hardly breathe
Wondering was she really here?
Is she standing in my room?
No she's not, 'cause she's gone, gone, gone, gone, gone....

When you're dreaming with a broken heart
The giving up is the hardest part
She takes you in with her crying eyes
Then all at once you have to say goodbye
Wondering could you stay my love?
Will you wake up by my side?
No she can't, 'cause she's gone, gone, gone, gone, gone....

Now do i have to fall asleep with roses in my hands
Do i have to fall asleep with roses in my hands?
Do i have to fall asleep with roses in my hands?
Do i have to fall asleep with roses in my , roses in my hands?

Would you get them if i did?
No you won't, 'cause you're gone, gone, gone, gone, gone....

When you're dreaming with a broken heart
The waking up is the hardest part

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails