C o m e A n d J o i n M e =)

Friday, October 14, 2011

Rumah oh RUmah

Semalam aku cuti sebab en suami dapat cuti. So aku ajak en suami pergi tengok progress rumah. Sepanjang tempoh rumah dibina, aku memang tak pernah tengok rumah tu sebab nak kena mintak surat segala jadi malas. So semalam kitorang pergi sebab ada masa terluang. Aku sebenarnya nak tengok brape banyak tingkap yang ada sebab aku nak buat langsir. Aku rasa macam nak jahit sendiri je langsir2 tu tapi hello..mesin jahit pon belom ade lagi. Macam mana nak jahit. Takpelah berangan2 pon bole jugak kan. Hehe. Aku nak cari kain untuk langsir. Dalam kepala ni ada design yang aku suka, warna yang aku minat. Basically aku nak kaler2 pastel2 aje. Patut semalam ajak en suami cari kain langsir. Lupa plak. Haishhh..Nak cari lampu untuk ruang makan pon en suami macam lengah2kan je. Sabar jelah :-P


Hello Rumah!

Love the fact that they built a big window instead of sliding door :)


Love the polka dot black and white theme for the bathroom

I love this door!

Hurmmm not so big kitchen

Small cute door



Tak sabarnya nak masuk rumah sendiri :)

3 comments:

ELLY said...

best nyer rumah dah nak siap...hehe...bln brapa dah leh pindah?....nnti story la erk p'siapan pindah rumah...leh wat reference ;)

mrs_nazir (Maz) said...

nice home dear...home sweet home... =)..mesti tak sabar kan nak pindah..mcm maz dlu pun camtuh..hehe

Mrs.aisheiteru said...

cantiknyer rumah...wah tak sabar jgak nak masuk rumah sendiri!!! lepas ni kta share citer deco deco umah plak ek!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails