C o m e A n d J o i n M e =)

Tuesday, November 15, 2011

My Baby Rania

Rania yang suda 9 bulan banyak sangat blaja benda baru. Semalam aku main dengan dia. Dia dok dalam tent yang lola (mak aku) dia belikan untuk dia. Tent tu macam ada tingkap made from net. So aku agah2 dia dari luar net tu n she was inside the tent, try to hide and squeeze her body in one of the corner with her laugh. Macam dia tengah hide dari kena gigit dengan aku yang outside the tent. n kadang2 dia akan crawl dalam tent tu cari tempat berlindung yang mana sebenarnya takdelah ke mana dia bole pergi pon kan. n tiba2 masa main tu dia jerit "layiiiii! layiiiii!" which I think she was scream for "lariiii! lariiii!" sebab aku tahu other childrens yang stay with the bs slalu main kejar2 n they will shout "lariii! lariiii!". So I think Rania learned from them. Haha so funny bila tengok Rania excited macam tu. Rania kadang2 bole sebut certain word yang aku bole dengar clear dia sebut tapi macam skali tu je dia sebut sebab dia ingat time tu n lepas tu tak dengar lagi lah. But at least I know she's learning everyday :)

Bangun tido sekarang mesti nangis cari aku. So whenever she wakes up, it must be me yang cuddle her n tell her I'm there for her, kiss her n wipe her tears. It so sweet sebab rasa macam dia sangat perlukan aku masa tu. Jom tengok Rania nagis n makan jom.



 



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails