C o m e A n d J o i n M e =)

Wednesday, November 30, 2011

Rania dulu

Semalam sebab boring tengok gambar2 dalam fb. Saja2 buang masa kan nak tengok balik album2 lama kan. Ternampak gambar Rania masa baru lahir. Alahai rindunya kat si kecik tu. Masa tu kecik sangat. Pegang pon takut2 sebab fragile. Bau pon wangi je sepanjang masa (sekarang da ade masam2 sket tapi masih mampu buat ibu dia ni high sekejap). Kalau nagis pon comel sangat. Sekarang pon slalu je aku cakap dengan Rania masa dia kecik2 dia macam mana budget dia pahamlah apa mak dia ni cakapkan. Rania sekarang tengah blaja berdiri. Dapatlah berdiri 4 5 saat before jatuh balik. Petang2 aku da tak tidokan dia sebab taknak dia ajak main tengah2 pagi. So pukul 9 macam tu dia akan tido sampai kul 4 or 5 pagi baru dia merengek nak susu or salin lampin pastu tido balik.




Ibu loves you Rania Azzahra!

2 comments:

♥ Elin ♥ said...

hahhahha kenapa masing2 post gmba baby nh...

rinduu kann...

:)

nurarinab said...

Sangat!!!!!!!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails