C o m e A n d J o i n M e =)

Wednesday, December 21, 2011

When we get older

Tomorrow, tomorrow will be the day when I turn into 27. Rasa macam sekejap sangat. Teringat dulu aku pernah amik gambar menggunakan kamera berfilem (jaman tu belom ada lagi yang digital ok) pegang paper yang bertulis "I'm 20 already". That was like 7 years ago. 7 years is not a long time. Kalo ada anak masa tu da darjah 1. So today will be the last day of me in the age of 26. What have I done for the past 26 years or to be exact for the past one year?

I have become a mother. I think it is the most huge and the most excited experience among others. Other than that I think I didn't quite achieve anything. I mean in order to improve myself as a better person and a good wife to my husband and the most important from all, a better servant to Allah...I'm still far from good. It's not easy I shall say. Sometimes it makes me wonder, how can I improve myself.

So umur 27 ni, azam masih sama. Meng'improve' diri sendiri. Sempena birthday kali ni, aku da cakap dengan en suami nak makan kek eskrim. Hehehe. Dan kemudiannya aku nak redeem kupon bermanja2an di Spa yang aku beli di Milkadeal. Bagus jugak aku rasa kalau tiap bulan dapat buat benda ni. Pakej yang 250 ke atas sume jadi 19.90 ataupon 28 ataupon lebih murah lagi. Paling mahal aku survey aritu 50 hinggit je. Still affordable. Tiap bulan aku tengok ada je yang baru. So eloklah kalau bole dibuat slalu. Tak pon jadikan rutin bulanan. Hehehe. Murahkan..

Selain dari tu, aku taktahu aku patut ke ada wish lain. Hurmmm, mungkin tidak sebab rasanya bila umur meningkat dan telah berkeluarga, impian pon semakin kurang tak macam masa anak dara dulu2. Sad enough

p/s: mungkin lepas ni aku patut blogging dalam english. Kesian membe foreigner aku tak paham apa aku tulis dalam blog. Nak tahu update aku katanya :)

4 comments:

hafiza said...

wah sweet 27 :), happy birthday sis :#

Zie's Collection said...

cintai bahasa kita..

ELLY said...

happy birthday arina....semoga panjang umur, murah rezeki & happy selalu ;)

mrs_nazir (Maz) said...

happy blated bday arina,..smg kehidupan arina & family tersyg sentiasa di bawah lindunganNya..bc cerita spa tu trasa terus nak pergi, & tetibe br tringat plak dirini tgh preggy. ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails