C o m e A n d J o i n M e =)

Wednesday, May 23, 2012

Akhirnya dia pergi selamanya

Kalo korang ingat aku pernah cite pasal kawan aku Norma yang kena kanser otak. Dia da pergi mengadap Ilahi. Allah lebih menyayangi dia. Kalau korang nak tahu pasal Norma lebih lanjut, bole tengok blog Moon, biras Norma. Sedekahkan lah Al-Fatihah buat Norma. Aku kesiankan anak dia yang memang tak sempat nak rasa kasih sebenar seorang ibu sebab Norma sakit masa dalam pantang. Sedih sangat2 sebab Rafiq dengan Rania sebaya. Tapi aku tak bimbang sebab dia ade ramai nenek2 n makcik2 serta ayah yang akan sayangkan dia.

Insyallah, syurgalah tempatmu sahabat

3 comments:

yuzai said...

arina, kenal aku lagi x?yuzai...sts rka2
act aku tau pasal arwah norma pon dalam blog ko...
mmg selalu follow blog moon..
n yes sgt sedih kenangkan rafiq...membayangkan berada di tempat norma dan terpaksa meninggalkan si kecil..rasanya macam xcukup bersedia lagi


apa pun aku dari jauh mendoakan semoga roh norma tenang di sana dan rafiq dapat membesar menjadi seorang anak yang soleh dan berjasa

nurarinab said...

Ya Allah ingatlah.ko katne skrg?x sgka jmpa dlm blog.

kesian kan norma tp aku rs dr die trseksa, baik Allah amik nyawa dia. Semoga dia bersama org beriman Insyallah.

nurarinab said...

Ya Allah ingatlah.ko katne skrg?x sgka jmpa dlm blog.

kesian kan norma tp aku rs dr die trseksa, baik Allah amik nyawa dia. Semoga dia bersama org beriman Insyallah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails