C o m e A n d J o i n M e =)

Tuesday, June 19, 2012

Happy Father's Day

Happy Father's Day to en suami, my both ayah n all fathers in this world! Maybe a bit late nak wish my hubby, my ayah n ayah mertua Happy Father's Day dekat blog ni tapi personally aku da wish diorang da :) So this year aku n hubby tak buat pape pon sempena father's day. En suami bangun pukul 12 tengahari pastu makan tengahari n then da petang. Malam ajak dia kuar makan dia da malas. Nak beli hadiah bajet da lari. Nak buat kek tapi bahan tak cukup. So takdelah speselnya tahun ni. But aku rasa aku nak postpone lambat sket. Aku nak buat kek untuk en suami walaupon dia bukan penggemar kek. I just love baking cakes :)

To me, en suami adalah yang terbaik untuk Rania (n future kids aku nanti). Kalau aku ni jenis cepat melenting, garang n sangat strict dengan Rania tapi en suami lebih kool, lebih sabar, lebih lemah lembut walaupon kadang2 en suami garang juga dengan Rania tapi sebab skali skala garang tulah aku rasa Rania akan lebih respect n sayang dia. n sekarang pon terbukti Rania sangat sayang en suami. Kalau ayah dia balik kerja, aku memang tak dipandang da. Hahaha. Terus melompat2 n buat aksi excited.

To my dearest husband, Happy Father's Day. I believe you have the same feelings as mine when Rania comes into our life, excited but scared n blissful. Hopefully we will have many2 great moments together especially in raising our kids. I will be by your side forever as a mother to your kids n as your ups n downs partner. We love you so much B! Thanks for everything :)


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails