C o m e A n d J o i n M e =)

Thursday, June 28, 2012

Home still in progress

Nak update sket pasal rumah. Well takde update sangat pon. Baju aku siap ada yang dalam kotak lagi. Hahaha. Yang tu memang aku nak tunggu sampai wardrobe dibuat. Wardrobe takde lagi so terpaksalah aku gantung je baju aku kat dalam bilik. Tapi aku tak kisah pon sebab ada masa yang panjang lagi untuk benda2 tu ;) But minggu ni aku berjaya mengemas 2 bilik lagi kat atas. So tinggal bilik aku je yang belom dikemas. Aku rasa master bedroom tu memang lama lagi kot nak dikemas betol2. Hihihi.

So bilik kat bawah memang da lama siap. Bilik tu memang simple je. Aku memang sediakan khas untuk tetamu yang datang. n aku pon pilih kat bawah sebab kalau parents aku or in laws aku datang diorang bole tido bawah je. Tak payah naik tangga. Diorang da tak larat nak naik tangga da. Tapi kalau nak tido atas pon bole. Aku da siapkan kat setiap bilik toto or tilam. Nanti kalau ade rezki bole tambah katil lagi :-)

Dekat living hall patut da gantung frame2 n gambar2 tapi tak sempat2 sebab en suami tak bagi aku ketuk pakai paku. Dia nak drill tapi kalau tunggu dia drill memang lambat lagilah. So tunggu jelah bila en suami nak drill (ehemmm hehe). Bila ade rezki lebih aku nak mintak en suami cat rumah. Kasi ceria sket rumah. Hehe. So jom layan gambar sket tengok keadaan rumah aku sekarang.

gambar yang tak digantung lagi. Slamber je biar atas meja makan.

Tu lagi gambar n frame2 tak gantung atas lantai plak.

Guest room yang super simple.

bilik Rania

Bilik Rania bia camni je sebab dia bukan nak tido sinri lagi

Wallpaper nak tampal kat bilik Rania tapi tak gam2 lagi

Bilik tengah yang kosong

Baju yang takde robok..kesian.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails