Skip to main content

Posts

Showing posts from June, 2013

27 minggu

Assalamualaikum wbt semua,
Pregnancy da nak masuk 7 bulan. Pejam celik pejam celik da tinggal beberapa minggu je. Huh seram tak hengat. Takut pon ada jugak. Harapnya masa bersalin nanti dipermudahkan. Berat sekarang da 63kg. Kalo zaman Rania dulu 63kg ni berat masa nak bersalinkan dia dah. Minggu las cek up before bersalinkan dia 63kg. Ni baru 6 bulan da 63 kg. So pregnancy kali ni berat memang naik banyak tapi aku rasa bagus jugak sebab bila bersalin nanti taklah kurus sangat.
Kali ni punya pregnancy taklah macam zaman Rania, kuat tido. Kali ni walaupon ngantuk tapi masih mampu lagi bertahan sampai malam baru tido mati. Tido pon awal je. Biasa kul 1030 memang da selesa2 atas katil tido. Tapi pregnancy kali ni aku suka sangat hias2 rumah. Aku cam sentiasa je cari projek nak tambah kat rumah. Dalam kepala ni memang ligat ar pikir apa nak buat. Nasib $$$ membataskan pergerakan jugaklah tapi aku suka je selak2 majalah ID n cari ilham. Memang aku minat pon deco2 ni cuma masa terbatas. Se…