C o m e A n d J o i n M e =)

Monday, September 30, 2013

Thank u en suami

Assalamualaikum wbt,
Pantang kali ni aku pantang dekat rumah sinri. Plan nak suro mak aku jaga. Tapi 2 hari lepas jaga aku dapat tahu adik bongsu aku demam denggi plak. Tak pasal mak kena balik. So MIL tolong jaga aku lepas tu (thanx bu). Tapi MIL pon da balik Melaka sebab ada kazen nak datang rumah dia. So sementara nak tunggu mak aku datang sini balik, aku kenalah uruskan diro sinri. Mandikan baby sinri, masak sinri (nasib lauk orang pantang senang nak masakkan).

Alhamdulillah jugak anak kedua ni pon tak banyak ragam. En suami balik keje tolong basuh baju, sidai baju, basuh pinggan. Terpaksalah buat keje2 rumah yang biasa aku buat. Trimakasih yer b. Syukur dapat suami rajin bole harap macam awak. Kalau tak terpaksalah hire maid pkai jam keje tolong saya kemas rumah. Hehe. Love u so much b!

2 comments:

ina said...

assalamualaikum dear..lama akk tak masuk blog rina. ms last kita chat early pregnant kan.. how r u dear?tahniah ye dpt bb. rindu dgn rina

ina said...

assalmualaikum rina..tahniah dpt bb.lama sungguh akk tak mem blog ni.take care dear.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails